Nytt år

Hoppas att julen och nyår var bra för er.

Här var den jättetrevlig, julen firades med familjen hos Mia. Mycket god mat, julklappar och trevligt sällskap.

Nyår var jätte lugn eftersom jag arbetade hela helgen.
Lämnade ni några löften. Mina löften var att bli bättre med matlagningen, har varit perioder i höst där jag inte haft någon motivation att laga mat alls.

Hur gör ni för att finna motivation?
Jag och Mia kom på att vi skulle göra matsedel åt varandra så nu byter vi med varandra 1 gång i veckan och lika spännande varje gång då man inte vet vilka maträtter vi valt. Sen följer vi ju inte den slaviskt utan gör vissa ändringar. Nu är vi snart inne på 3.e veckan och jag ska frsöka lägga in de flesta maträtterna men lite svårt med tiden ibland likadant med Mia då hon pluggar för fullt.

Ett annat löfte är att jag ska fortsätta med min träning men det är visst flera som har det löftet på gymmet då nästan alla pass är fullbokade.

Skrivit av Martina

Kommentera

