Sommarlov

Imorgon är det många barn som är lyckliga.
Sommarlovet har ju brjat, får hålla tummarna för barnen att vädret blir fint och inte bara regnar.

Imorgon går stadens studenter ut och jag och Mia är bjudna till student då våran kusin går ut. Vet att det blir världens godaste smörgåstårta som mamma gör, ska se om jag kan lägga ut recept och bild på den inom snar framtid.

Har fått lite läsar recept och era recept som inte blivit utlagda ännu det är på gång och alla recepten kommer bli utlagda då vi provar alla recepten vi får, den enda nackdelen är at tiden inte alltid räcker till. Har själv massvis av recept jag vill testa och fler lär det bli.

Vad har ni för favoritmat, själv vet jag inte riktigt gillar ju så mycket men något som faller bort är oliver, men däremot olivolja går bra.
Men något som är väldigt gott är biff stroganoff, men om man frågar min dotter på snart fyra vad vi ska äta så säger hon nästan alltid Spagetti eller tacos.
Tacos är just vad som vankas hemma i mitt hem idag då vi ska fira att jag slutat skolan🙂 Kanske slinker ner en liten bit kladdkaka också.

Ha nu en underbar vecka och hoppas ni hittat några roliga recept??

Föresten har ni någon bra ide vad ni vill läsa om med vad man kan skriva i bloggen under veckorna då det inte blir att man uppdaterar så ofta eftersom alla recepten kommer in varje torsdag./ Martina

Kommentera

