Matsedel vecka 21

Matsedel för v21 för utskrift i pdf fil

Måndag: Pasta/bacon gratäng
Tisdag: Dillfisk
Onsdag: Dragonkyckling
Torsdag: Majssoppa
Fredag: Kebabgryta
Lördag: Grekisk lax
Söndag: Kassler med ajvar relish

2 kommentarer till Matsedel vecka 21

  1. Marie skriver:

    Hittade den här bloggen nyss av en slump.. Var en som tipsade om den här sidan inne på ett viktväktar forum och måste bara säga..

    Vilken underbar sida.. ska jag vara ärlig så suger jag rent ut sakt på att laga mat. Är 23 år och har en son på 2,5 år o laga mat kan jag inte, joo med hel/halv fabrikat men vem kan inte det? (stackarns min son som måste äta min mat)

    Att jag inte kan laga mat beror väll mest på att jag kan väll egentligen inga bra recept, har väll kanske 10 st som man kör hela tiden o läser man en kokbok så innehåller dom en massa konstiga saker som jag typ inte har en anning vad det är.

    Och på er sida så har jag minst hittat 20 st så långt som jag hunnit läsa som verkar vara gooda.. hallelulja :):) tack tack tack och mig som viktväktare tycker jag det är super att ni har gjort recepten lite lättare..

    Nu är det dags att börja göra lite god, nytt o bra mat..

    Tack för insperationen o inte massa krångliga recept som tar 100 år utan vanliga som man hinner med på vardagskvällar

    • enlttarevecka skriver:

      Vad kul att vi kunnat inspirera dig och att du funnit många användbara recept. Vi vet att många hushåll har problemet med vad de ska äta varje dag därav startade vi denna bloggen för att kanske inspirera familjer till lite varierad men ändå lättlagad mat. Jag vet själv att om jag ej har veckomatsedel kommer jag lätt in på 5 olika rätter vilket jag ej vill, iofs mina barn skulle bli nöjda om de fick spaghetti och ketchup men känns inte riktigt bra och inte heller särskilt nyttigt :)/Martina

Kommentera

